۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

۱۲فروردین ایرانیان رشد و بالندگی سیاسی خود را به دنیا اثبات کردند

۱۲فروردین ایرانیان رشد و بالندگی سیاسی خود را به دنیا اثبات کردند

گرگان- معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یوم الله ۱۲ فروردین، ملت بیدار و رشید ایران اسلامی، رشد و بالندگی سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب و به جهانیان ثابت کرد.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ترسیم اهمیت بازخوانی، بزرگداشت و تبریک ۱۲ فروردین اظهارکرد: یوم الله ۱۲ فروردین ترسیم با عظمت زنجیره تواصی و لبیک به حق، روز فتح و ظفر، عظمت ملت بزرگ، صبار، شکور و بصیر ایران اسلامی است.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این روز باشکوه، در نظام واره متعالی امت و امام، همه و همه به ندای آسمانی واعتصموا بحبل الله جمیعاً برای احیای اسلام ناب در برابر نظام استکباری، لبیک آگاهانه گفتند.

دیلمی تصریح کرد: در یوم الله ۱۲ فروردین، ملت بیدار و رشید ایران اسلامی، رشد و بالندگی سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب و به جهانیان ثابت کرد و با رای قاطع به جمهوری اسلامی، آغاز حکومت عدل الهی و امتداد بعثت نبوی را در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، با عزت و افتخار اعلام کرد.

وی گفت: بر این اساس، یوم الله ۱۲ فروردین که روز تثبیت حکومت اسلامی بوده از جمله شعائر بزرگ دینی و انقلابی ما است.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در روز ۱۲ فروردین، طاغوت منحوس و فاسد نظام ستم شاهی توسط ملت ایران اسلامی، برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن شد و در ادامه کشور از چنگال و چپاول دشمنان داخلی و خارجی و غارت پیشگان به ویژه شیطان بزرگ، آمریکا، رهایی یافت.

کد خبر 5179003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha